четвер, 30 травня 2019 р.

Різновиди блогів

блог

Розділяють наступні різновиди блогів:

1) Персональний блог. Місце для творчості та проявлення свого індивідуалізму. Ви сам собі господар і тільки ви самі вирішуєте для кого і про що вам писати. А писати можна про все що завгодно – головне щоб контент, який ви створюєте був цікавим, корисним та завжди востребуваним вашими потенційними фоловерами.


2) Професійний блог. Це ніщо інше як майданчик для заробляння грошей. Його як правило ведуть професійні блогери – люди які користуються популярністю в певних колах і до думки яких прислухаються. Пишуть вони про що завгодно, але в першу чергу на замовні теми. Практично всі дії провідних професійних блогів спрямовані на отримання грошової винагороди.

3)Нішевий блог. Зазвичай присвячений одній темі. Його автори являються експертами в окремих галузях на теми яких відповідно ведуть блоги. Вести нішевий блог виходить у тих, хто здатний говорити про свою професію і справу годинами.

4) Спільний блог. Зазвичай його наповнює контентом не один автор, а всі бажаючі. Причому матеріалами на різноманітну тематику. Головне, щоб ця інформація була цікавою для читачів і вони повторно відвідували сторінку блога, підвищуючи тим самим його популярність та трафік.

5) Партнерський блог. Основним принципом ведення такого блогу є співавторство. Знаходите однодумця, продумуєте тематику ресурсу, складаєте графік публікацій, ділите обов’язки і вперед. Партнерський блог сприяє розвитку спільного бізнесу. На його базі можна створювати добірки, огляди, рецензії, відгуки, що в подальшому підвищує інтерес аудиторії читачів як до продукту який просувається, так і до самих авторів.

6) Бізнес-блог. Його зазвичай ведуть по певній тематиці. Наприклад:
якщо це сайт компанії – в блог викладаються матеріали про послуги, необхідності їх застосування та інше;
для інтернет-магазину побутової техніки пишуть про новинки які поступили в продаж, огляд їх характеристик, статті на тему рекомендацій по вибору певного товару і т.д.;

В ході дослідження авторитетного журналу Fortune було виявлено, що 50% з 200 найбільших світових компаній ведуть публічні корпоративні блоги.
А в цьому рейтингу такі акули бізнесу, як Walmart, Apple, Berkshire Hathaway, General Motors та інші. Переконливо, чи не так?

Немає коментарів:

Дописати коментар